סערה בכוס תה • 'ויסוצקי' נתבעת ב- 150 מיליון ש"ח

    ויסוצקי מקפידה תמיד על הוגנות כלפי לקוחותיה. היושרה היא נר לרגלינו. אנו מבקשים לציין, כי התובע הוא שותף שלנו בחברת זייתא ליצור שמן זית ואנו תובעים אותו בימים אלה
    ישראל פריי 1 Comment on סערה בכוס תה • 'ויסוצקי' נתבעת ב- 150 מיליון ש"ח

    חברת התה הוותיקה נקלעה לסכסוך עסקי עם שותף, שהגיש נגדה תביעה ייצוגית ע"ס אסטרונומי, בטענה כי החברה גובה מחירים גבוהים מהמותר לה • איך הושגה חוות הדעת המקצועית שקובעת כי החברה היא מונופול?

    צילום: אתר אגודת התעשיינים
    ויסוצקי מקפידה תמיד על הוגנות כלפי לקוחותיה. היושרה היא נר לרגלינו. אנו מבקשים לציין, כי התובע הוא שותף שלנו בחברת זייתא ליצור שמן זית ואנו תובעים אותו בימים אלה
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה בכוס תה: תביעה ייצוגית על סך 150 מיליון שקלים הוגשה נגד חברת יצור התה הוותיקה ויסוצקי על ידי שותף ויריב עסקי. על פי התביעה, החברה נחשבת כמונופול ועל כן היא מחויבת לרמת מחירים נמוכה, מהם היא חרגה בהרבה.

    על מנת לבסס את את תביעתם, הציגה התביעה חוות דעת לפיה החברה מהווה מונופול בתחום התה הירוק – הנחשב לבריא יותר – מתוקף היותה מחזיקה 75% מהפעילות בענף, ועל כן היא מחויבת למחיר הוגן.

    חוות הדעת שהזמינה התביעה קובעת כי המחיר ההוגן הוא 10.5 שקל לאריזת תה סטנדרטית, בשעה שהחברה גובה עליו בסביבות 20 שקלים. עוד טוענת התביעה כי מחירי התה של ויסוצקי כפולים ומשולשים מוצרים זהים בעולם, ואף נהנים משיעורי רווחיות מופלגים כתוצאה מחוסר תחרותיות ושליטתם הכמעט בלעדית בענף.

    מויסוצקי נמסר כי "מדובר בתביעה קרתנית ושקרית. ויסוצקי מקפידה תמיד על הוגנות כלפי לקוחותיה. היושרה היא נר לרגלינו. אנו מבקשים לציין, כי התובע הוא שותף שלנו בחברת זייתא ליצור שמן זית ואנו תובעים אותו בימים אלה. הבוררות מתקיימת אצל השופט בדימוס מנהל בתי המשפט לשעבר משה גל. האיש חייב לחברתנו בגין הלוואה כשישה מליון שקל, ואנו דורשים לקבל את מניותיו בחברה.

    "התובע חושב, שבמידה ויהלך אימים בתקשורת כנגד ויסוצקי, החברה תלך לקראתו ותבטל את התביעה הכספית. התביעה אינטרסנטית ומגוחכת ובטח שלא באה ממקום הוגן של הגנת הצרכן. אנו בטוחים, כי בית המשפט והציבור יבינו זאת. בנוסף, התובע בתחפושת של אמר תרזה מכלכותה רץ לדווח לתקשורת, לפני שהעביר לחברה את התביעה. אנו רואים בתביעה זו שערוריה ציבורית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין.
      מרתק אפילו, הייתי אומרת..